Syndrom neklidných nohou

DOBRÝ DEN,CHTĚL JSEM POŽÁDAT O RADU,JIŽ DELŠÍ DOBU MÁM V NOCI USTAVIČNÉ CUKÁNÍ NOHOU,AŽ TĚLA.NEMOHU SE ANI VYSPAT,JAK POCITUJI USTAVIČNÉ ŠKUBÁNÍ,POSLEDNÍ DOBOU MÁM STEJNÝ PROBLÉM PŘI KLIDU,KDY JEN SEDÍM.JE MĚ TO VELICE NEPŘÍJEMNÉ,STEJNĚ JAKO PŘÍTELKYNI,KTERÁ SE VEDLE MĚ NEVYSPÍ TÉŽ,JELIKOŽ ŠKUBÁNÍ JE OPRAVDU SILNÉ.MOC VÁM PŘEDEM DĚKUJI

Odpověď odborníka:

Nejedná se o život ohrožující onemocnění, ale o stav zhoršující kvalitu života. Příčiny jsou četné od poruch ledvin, chudokrevnost při nedostatku železa, poruchy cévního zásobení končetin, pateřní a mišní potíže, změny na meziobratl. kloubech, ale i změny v oblasti mozku, změny nervů v končetinách při cukrovce. Polyneuropatie. Nutné tedy vyšetření nejlépe u neurologa, provedení přehledného vyšetření krevního vzorku i se zhodnocením hladiny minerálu, hladiny krevního cukru a další. Léky jsou účinné od benzodiazepínů po další. Léčba medikací patří do rukou neurologa nebo zkušeného praktického lékaře.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: