Syndrom neklidných nohou

..syndrom neklidných nohou,jako diagnozu stanovil neurolog..projevuje se u mne tím,že mne,někdy v levé noze,někdy zase v pravé noze v jámce pod kolenem zvenčí začne trhat,i ve spánku a budí mne to..je to střídavé jednou na levé noze,jindy na pravé noze..vždy v tom jednom místě..neurolok mi předepsal lékREQUIP-MODUTAB 4mg..je pravdou,že trhání ustaupí(ale pak se zase po určité době vrací..),ale jako vedlejší účinek léku mám hodně oteklé kotníky nohou,lýtka i kolena..neurolog mi řekl,že jiný lék na to není,znepřijemnuje mi to chození..prosil bych o sdělení zda jsou i jiné léky kde by třeba tento vedlejší účinek nepůsobil..trhání se dostavuje každý den ve stejném místě..někdy musím aby trhání,což je značně nepříjemné přestalo užít i 6mg REQUIPU MODUTABU..což je hodně..peosím o radu ev.změny léku..děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je pravda , že tento syndrom se velmi špatně ovlivňuje. Nicméně celkem dobrá zkušenost je s fyzioterapií a fyzikální medicínou zaměřenou na zlepšení perfuze v dané oblasti.

prim. MUDr. Jarmila Zipserová
prim. MUDr. Jarmila Zipserová

Specializace: Rehabilitace (fyziatrie, balneologie a léčebná rehabilitace)
Pracoviště: Neurorehabilitační klinika AXON Praha,
Městská poliklinika Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: