Syndrom tox. šoku

Dobrý den, při posledním použití tampónu při menstruaci jsem měly náhle teplotu 38, bolest kloubů, během dopoledne jsem vypila 3l tekutin, brala jsem paralen. Hned v pondělí jsem navštívila lékařku, zkontrolovala nateklý krk a provedla test z krve odebrané z prstu. Hodnoty byly v normálu, nebyly předepsané antibiotika na angínu ani nic jiného. Jak člověk rozezná, že se jedná o syndrom tox. šoku a né o příznaky chřipky? Bylo by to patrné z provedeného krevního testu? Děkuji

Odpověď odborníka:

|Nemusíte mít obavy,toxický šok by měl daleko dramatičtější průběh, je to život ohrožující stav hodnoty,by nebyly v normálu a Paralen by nezabral

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Patní ostruha
Články: Patní ostruha
Počet lidí sužovaných...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Články: Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Pásový opar je virové...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x