Tachikardie

Mám opakované tachikardie z toho 3xkardioverzi. Při poslední tachikardii byl rytmus po navíšení SOTAHEXALU se rytmus znovu upravil.Nasledovaly příznaky sklonu naopak brakikardii dle telemetru ,hlavně v nočních hodinách. Byl nasazen Kordarone a propuštěn domu.Po 5ti dnech se te p dostal zpět na 96 až 101 tepů Bylo mně řečeno že kordarone začne působit až po 3 měsících. Tep mám v současné době(asi 3 týdny) stále stejný 96 až 102 tepů.Kontrolu na kardio mám až 25.června Prosím o zdělení, zda mě to neškodí a zda se nejedná znovu o tachykardii. Při poslední kontrole jse měl na EKG tep 101 lékařka mě řekla že to může být občas i přes 100 Promin\'te mě tak sdlouhý dotaz Děkuji Emil

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Cordarone začne maximálně působit cca za 2 měsíce, proto je potřeba vyčkat. Hodnota srdeční frekvence ještě neznamená, že máte arytmii. Musí se natočit EKG, aby se mohla posoudit arytmie. Předpokládám, že užíváte léky na ředění krve, proto i kdyby byla arytmie přítomna, nemusíte se bát cévní mozkové příhody. V případě potíží- bušení srdce, bolesti na hrudi, dušnosti se domluvte s praktickým lékaře, ať Vám EKG natočí a bude jasné zda-li máte nebo nemáte arytmii.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: