Tachykardie a léčba lokrenem

V dětství mi diagnostikovali paroxysmální supraventrikulární tachykardii. Užívala jsem nejdřív Belaspon, pak Digoxin, dále Trimepranol a teď už 20 let beru Lokren. Nyní jsem se dozvěděla, že způsobuje povolení jícnového svěrače a tím vznik refluxu. Což se mi stalo. Pokud bych léky vysadila, svěrač se opět uzavře a nebo je poškození trvalého rázu? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je otázka jakou arytmii máte. Nevím, jestli není vhodná ke katetrizačnímu výkonu. Kdy se během výkonu v srdci vypálí určitá část a arytmie se neopakuje. Po tomto zákroku pacienti nemusí brát léky na arytmii. Vždy se vše posuzuje individuálně. Myslím si, že po vysazení léků by se funkce svěrače mohla zlepšit. Vše proberte ze svým kardiologem.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: