Tachykardie po prestariu

Před týdnem jsem měla tlak krve 166/86 , měřeno lékařkou . Dala mi užívat Prestarium , jednu ráno .Ještě beru ráno Stacyl na ředění krve . Celý týden mám strašně velké bušení srdce . Není to jedním z prášků ?

Odpověď odborníka:

Hezký den Anno, je možné, že Vám Prestarium nevyhovuje, doporučím Vám navštívit Vaši praktickou lékaře, která by Vám měla změřit krevní pulz, natočit EKG a stanovit hodnotu Kalemie, draslíku v krvi. Zřejmě bude nutné vyměnit Prestarium za jiné antihypertenzivum. S pozdravem, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x