Těhotenství

Pane doktore,mám problém. 1.1 jsem se svým partnerem měla nechráněný petting. Třeli jsme se. Potom jsem měla dostat menstruaci, ale tu jsem dostala až 5tý den pauzy. Byla neobvykle slabá. no a zhruba 10 dní před následující menstruací jsem dostala menstruaci nečekaně. Může to být způsobeno tím, že jsem si zapoměla před 2 dny vzít prášek HA? nebo z nachlazení? obávám se těhotenství, bývá mi špatně od žaludku a jsem unavená.

Odpověď odborníka:

Pokud jste zapomněla vzít antikoncepci může se jednat o krvácení z poklesu hormonálních hladin pro jistotu ji udělejte gravitest i když gravidita není příliš pravděpodobná. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: