Těhotenství

Chtěla bych se zeptat. V loni v květnu sem začala brat poprvé antikoncepci v prosinci sem ji musela vysadit kvůli vysokým jaterním testům a minulý týden ve středu jsem ji začala znova brát v pátek jsme s přítelem měli nechráněný sex a v sobotu v odpoledních hodinách pomalu k večeru jsem dostala průjem je možné že by prášky nefungovali a já mohla být těhotná? průjem stále přetrvává

Odpověď odborníka:

Žádná antikoncepce není 100%, nicméně průjem by neměl ovlivnit léky. Pokud byste nedostala menstruaci, uděljte si těhotenský test, jinak je to nepravděpodobné. Hezký den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x