Těhotenství

Dobrý den,před 4 měsíci jsem začala brát poprvé antikoncepci. Brala jsem ji pravidelně,dělala přestávky,po dobrání posledního platíčka jsem dostala menstruaci a už nezačala brát dálší. Po 32.dnech od dobrání posledního platíčka jsem měla nechráněný pohl. styk. dotyčný se vyejakuloval do mě. Někde jsem četla,že když u sebe nemám prášek PO tak mám spolykat min. 4 prášky antikoncepce,tak jsem spolykala 9 prášku... Asi po 12.hod jsem je ale vyzvracela,protože mi bylo špatně. Včera jsem byla na GYN. a nechala sinapsat pilulku PO. jak jsem ale počítala bevzala jsem ji do 72 hod. ale asi po 73. hodinách. Menstruaci jsem stále nedostala. Mohu být těhotná ? Předem děkuji za rychlou odpověd,je to dost důležité. Pěkný den

Odpověď odborníka:

dobrý den, těhotná být můžete.udělejte si těhot.test.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: