Těhotenství?

dobrý den,asi tak před měsícem sem měla s přítelem sex a praskl nám kondom , postinor jsem použila přesně dle návodu a menstruaci jsem dostala asi 5 dní po tom ... následovaly bolesti v podbříšku bolest hlavy a podobně, pak vše ustalo a po tom jsme spolu měli nechráněný sex ale vždy jen na pár vsunutí .. nyní mám asi 14 dní spožděnou menstruaci , bolí mě břicho a včera jsem dostala bolest do břicha , motala se mi hlava a bylo mi na zvracení .. je to měsíc po užití postinoru 2 a dnes jsem si dělala těhotenský test, hned ráno a vyšel negativní, je možné že za to může postinor ? očkovaná proti rakovině děložního čípku ještě nejsem a tak se ptám jestli nevíte co by mi mohlo být,... prosím o radu a předem děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, může to být cokoli, těhotenský test ještě zopakujte a navštivte gynekologa.postinor může rozházet cyklus, doporučuji hormonální antikoncepci, je to menší zásah do organismu než jednorázová postkoitální antikoncepce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x