Těhotenství

Dobrý den, od 9.prosince 2011( je to moje 1antikoncepce) beru HA Jangee, bolely mě prsa a špinila jsem,takže mi asi moc nesedla. 27.prosince jsem měla první pohlavní styk,špinit sem náhle po sexu přestala.následující dny jsem měla průjem, žaludek mám jako na vodě a jsem hrozně unavená, takhle to už trvá druhý týden. Menstruaci jsem dostala za za 5 dni od pohlavního styku... ale pořád mám pocit nafouklého břicha, krkám a je mi na zvracení, je možné, že jsem těhotná?.. děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, těhotná pravděpodobně nebudete, chtělo by to spíše změnu antikoncepce.navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: