Těhotenství

Dobrý den, na silvestra jsme se s přítelem mazlili, týden potom také. Jsem panna, ale beru antikoncepci. Jenže jsem začala slabě krvácet ještě před menstruací. Měla jsem ještě 2prášky v platíčku a obvykle menstruaci dostanu 2 dny po dobrání prášků. No a ted jsem to dostala brzo a celkově pak byla menstruace strašně slabá. No a jak jsem začala slabě předčasně krvácet, tak mě dost bolelo v podbřišku na pravé straně. No a ted mě tam taky občas bolí. Bojím se že bych mohla být těhotná i když jsme spolu nemilovali. Je to možné? Nebo co by ty mé příznaky měli znamenat jiného?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepravidelnosti v krvácení mohou být způsobeny chybami v užívání antikoncepce. Těhotenství nelze s jistotou vyloučit, zakupte si těhotenský test. Pokud bolesti podbřišku neustoupí, zajděte k lékaři.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Léky na alergie jsou bezpečné i v těhotenství
Články: Léky na alergie jsou bezpečné i v těhotenství
V dnešní době je zhruba 20...
Irigografie
Články: Irigografie
Irigografie (zhotovení...
Anafylaktický šok – první pomoc
Články: Anafylaktický šok – první pomoc
Anafylaktický šok je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: