Těhotenství?

Dobrý den, 4 dny po dobraní antibiotik (Augmentin) jsem měla sex - ale partner se do mě neudělal. Beru antikoncepci (Jangee). Chci se zeptat, je nějaká možnost ze můžu být těhotná? Brala jsem 2 platicka v kuse, protože mi antibiotika vycházeli na 7 denní pauzu. Pořád na to myslím, kontroluji se... Zdá se mi to a pak zase tohle (bolí mě břicho apod...) - nervy jsou strašné... Dneska - 9 dní od styku mi začal bílý hustý výtok (v úterý očekávám menstruaci) i když si myslím ze ten výtok mám každý měsíc, dočetla jsem se ze to je příznak těhotenství... Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Výtok není příznakem těhotenství a pokud jste neudělala chybu v užívání, antibiotika s výjimkou některých - například proti TBC účinek antikoncepce nesnižují buďte klidná Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x