Těhotenství

Dobrý den, začnu trochu obšírněji. Počátkem prosince 08 jsem přestala užívat antikoncepci, abychom pořídili naší dvouleté dcerce sourozence. 16.1.09 jsem začala normálně mentruovat. Porotože jsem nedostala menstruaci, i když jsem měla silné menstruač. křeče, navštívila jsem 13.2. gynekoložku, ta mně vyšetřila klasicky + ultrazvukem, dělala rozbor moči a předepsala mi 3x denně 1 tabl. Surgam (Acidum tiaprofenicum), k tomu jsem ještě užívalaasi 3 dny 3x denně Endiaron kvůli žaludečním obtížím. Menstruace se však nedostavila ani následující týden - tudíž 20.2. opět kompletní vyšetření (tentokrát bez moči), jinak opět vše v pořádku až na to bolení břicha, dostala jsem hormonální injekci (Progesteron). Dneska ráno jsem měla dostat další injekci, jen tak sama pro sebe jsem si raději uděla těhot. test, ten byl pozitivní, těhotenství potvrdila i prohlídka (5. týden - vzhledem k tomu, že manžel byl na služeb. cestě, mohla jsem otěhotnět nejp. 31.1.09). Prý je vše v pořádku, již uhnízděné v děloze. Já mám ale teď velké obavy, co mohou způsobit všechny ty medikamenty (jednak teď ale i pro budoucí vývoj) ??? Moc děkuji za odpověď, s pozdravem Dana

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nemusíte mít strach. U Surgamu se sice píše, že se nemá podávat těhotným ženám, v druhém týdnu těhotenství by ale žádné obtíže působit neměl. U Endiaronu je situace obdobná. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x