Tetanie

Dobry den prosim o radu trpim tetanii uz 2 roky beru mg ca trezalka dr.mi predepsal ad,.olwexia zatim to neberu mam z tech prasku respekt tak radsi do sebe laduju mg ca a trezalku ,stavy jak na houpacce je i nejaka cesta bez ad. jeste k priznakum klasicke priznaky brneni dusnost bolest bricha to vim ale neustale me boli zada dr.mi udelal trg.patere a nic jsem rad,a mam velky problem s rihanim po jidle se citim strasne natlakovany a nemuzu si rihnout tak se z toho zacnu dusit a pak si teda rihnu ale vzdycky to je jako moje posledni vterina v mem zivote toto mam i mimo tetanicke ataky muze to byt od tetanie dekuji za radu

Odpověď odborníka:

Nejprve je zapotřebí se snažit Váš problém identifikovat a pojmenovat. Z informací, které jste uvedl, se mi jeví jako pravděpodobná panická porucha (nejsem psychiatr, ale s podobnými problémy se ve své běžné internistické praxi setkávám často). Určitě lze doporučit psychologickou pomoc (psychoterapii - buď u psychologa nebo psychiatra), samotná léčba antidepresívy většinou není dostatečná. Léku Olwexya se bát nemusíte, jde o účinné antidepresívum s protiúzkostným efektem, nevede ke vzniku závislosti a mohl by Vám pomoci. Přikládám odkaz na užitečnou informační brožuru, kde se můžete dozvědět mnohé o panické poruše a jak si pomoci i sám. http://cz.lundbeck.com/cz/Public/what_we_do/Depression/documents/Panicka_porucha.pdf

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: