Tetanie

Zjistila jsem že už 3 měsíce trpím tetanií a kámoška mi řekla že z toho může vzniknout epilepsie ale epilepsie a tetanie je něco jiného to vím ale i tak se chci zeptat jestli je to možné že se z tetanie může vyklubat epilepsie? Děkuji

Odpověď odborníka:

Fanynko, tetanii nejspíše způsobuje nedostatek magnesia ve vaší krvi, tedy česky hořčíku, bývá to celkem běžný problém, pokud máte např. silnější menstruaci. Tetanie epilepsii nevyvolává. Ale pokud Vás to trápí, měla byste si nechat zkontrolovat hladiny minerálů v krvi a funkci příštítných tělísek. Mnohdy stačí užívat hořčík v tabletách nebo v rozpustné formě jako Magnosolv jednou denně.

MUDr. Andrea Bryčková
MUDr. Andrea Bryčková

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Psychiatrická ambulance v Hořicích NZZ

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zkraťte si léčbu bronchitidy přírodním způsobem
Články: Zkraťte si léčbu bronchitidy přírodním způsobem
Znáte to, stačí pár...
Uroinfekce
Články: Uroinfekce
Bolest při močení může být...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x