Tetanie a embolie a zvysene d dimery

Dobry den,mela jsem zvysene D dimery,nejaky nalez na plicich byl,proto meli podezdreni na embolii.Mohla to zpusobit tetanie?

Odpověď odborníka:

Dobrý den! Myslím, že ne. Spíš bych myslela na antikoncepci a křečové žíly, které s tím mohou souviset. Tetanie je porucha metabolizmu vápníku.

MUDr. Andrea Marčíková Vitkovská
MUDr. Andrea Marčíková Vitkovská

Specializace: Pneumologie
Pracoviště: privátní ambulance TRN Kroměříž

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Chondropatie pately Je mi 15 let a mám 4. rokem mám problémy s koleny. Dříve...
  • Dlouhodobý průjem Již přes měsíc mám průjem a to několikrát denně. Nejprve to...
  • Cukrovka? V poslední době trpím hlavně ve večerních hodinách suchem v ústech...
  • Krvácení v těhotenství Jsem v 6 týdnu těhotenství. Včera jsem začala slabě...
  • Bolest levého nadvarle Prosím Vás, je mi 20 let a poslední dobou, hlavně při...
  • Artróza Jaký je rozdíl v účinnmosti léku Artrodar a Sinovial při artrÓze I...
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x