Těžko na srdci

Dobrý den, obracím se opět na Vás, protože Vaše odpověď na předchozí dotaz ohledně krevní sraženiny a inf. endokarditidy mi velmi pomohla, využila jsem Vaší radu, koupila si lioton 10 000 a krevní sraženina se mi krásně a rychle vstřbela a nemusím jít na řezání. Bohužel teď pro změnu řeším jiný problém, trápil mě před 14 dny zánět močového měchýře, zprvu jsem nechtěla jít k doktorce pro ATB a snažila se pálení při močení rozehnat dostatečným množstvím tekutin, urologickýcm čajem a urinalem, ale protože mi nic z toho nezabralo, tak beru již týden ATB Ofloxin. Od té doby co ho beru, mám těžký pocit na hrudi a někdy i bodání v oblasti srdce, které vystřeluje pod levou lopatku. Může to být vedlejší účinek ATB Ofloxin? Mohu ofloxin brát společně s Aspirinem Protect 100? Nebo to těžko na hrudi může být pouze projev oslabené imunity či počátek chřipky? Bývám často bez energie a neustále unavená a také je mi pořád zima. Můžete mi prosím poradit správnou léčbu, zda si koupit wobenzym nebo stačí např. rakytníkový olej. Protože alkohol nepiju, nekouřím, jím docela často ovoce a zeleninu, piju 2 litry vody denně a přesto se cítím oslabená. Předem moc děkuji za zodpovězení mého dotazu a přeji pěkný den

Odpověď odborníka:

K potížím s močovým měchýřem se mohla přidat viróza. Popisujete chřipkové příznaky- únava, bolesti na hrudi. Nyní bych doporučil klidový režim, dostatek vitamínů, rakytníkovým olejem nic nezkazíte. Pokud budou potíže přetrvávat, bude nutné navštívit svého praktického lékaře.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: