Tiky v oblasti žaludku

Od minulého týdne mám pocit jakobych měla srdce někde bránici, stále mne zde silně tepe. Nejdříve jsem si myslela, že mám srdeční arytmii, pocit je stejný, ale lékař mi na EKG nic nezjistil, dostala jsem vasocardin, ale zlepšení nepozoruji. Je to velice nepříjemné, nejhorší, když si lehnu. Čím by to mohlo být?.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Milá paní Věro, Vaše obtíže jsou jistě velmi nepříjemné, chybění odezvy na tzv.betablokátor /Vasocardin/ znamená pro lékaře postoupit ve vyšetřování- je třeba vyloučit poruchu v samotném oběhovém ústrojí od jiných stavů, které se druhotně na tento systém přenášejí. Myslím, že nejmoudřejší cesta je pokračování ve vyšetřujícím plánu lékaře, kterého jste pro své obtíže již kontaktovala. Nemusíte se obávat, že by Váš stav byl podceněn.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: