Tlak

Dobrý den,má babička které je 70 let užívá léky na vysoký krevní tlak a celkem dobrý,ale od minulého roku,jí z ničeho nic buď v noci,když je v klidu nebo když jede v autě,tak jí vylítne až přes 200/198 a puls přes 100,doktorka jí na to předepsala akorát prášky, a když nezaberou,tak ať volá záchranku,když jí odvezla záchranka na pohotovost,tak jí akorát dali než prášky na uklidnění a to bylo vše a ani jí neřekli jaká je příčina,prý je to normální,tak se chci zeptat,jestli by se nadalo zjisti,jaká je příčina,protože se jí to stane z ničeho nic. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někteří pacienti mají kolísavý tlak, což je případ Vaší babičky. Jsou situace, kdy se tlak zvýší a nění zcela jasné, proč se tak děje. Je vhodné si pravidelně měřit krevní tlak, po nějaké době vypozovaz, zda-li se potíže nevyskytují v určitém časovém období. Poté lze upravit medikaci na tlak. Více Vám touto cestou neporadím.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: