Tlak na hrudi, zhoršené dýchání

Zhruba před měsícem jsem měl kašel. Při jeho ústupu mě začínalo bolet na levé straně na hrudi pří zakašlání nebo hlubokém nádechu. Při odběrech mi zjistili infekci močových cest, které jsem léčil antibiotiky BISEPTOL 480, po dobrání mi bylo lépe a bolest na levé straně hrudi téměr zmizela, ale za cca dva dny jsem začal mít občasné problémy s dýcháním, při kterém pociťuji tlak na hrudi, mírné brnění v prstek, zvýšenou plynatost a průjem. Prosím o radu. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, s největší pravděpodobností se jedná o vedlejší účinek antibiotik. Pokud by obtíže neustoupily, vyhledejte lékaře. Hezký den.

MUDr. Martin Kaláb
MUDr. Martin Kaláb

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Stomatologická klinika 1. Lékařské fakulty Univerzity Karlovy

 
Líbí se vám odpověď?
-7 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Antibiotika klacid Za jak dlouho ze mě vyprchají antibiotika Klacid 500mg(1...
  • Bílý výtok Objevil se u mne bílý výtok bez svědění a bolesti. Občas se mi...
  • Cysta v prsu Je mi 25 let a dlouhou dobu mě trápila bolestivost levého prsu,kde...
  • Helicobactery pylori Chci se zeptat .. Na Gastroskopii mi našli vřed, který už...
  • Úraz hlavy Něco mi prasklo v zadní a horní části hlavy. Nedělám si legraci, fakt...
  • Bulka pod čelistí Manžel má už zhruba tři měsíce bulku na levé straně krku...
 
Kam dál
Naposledy čtené: