Tlak, píchání v ledvině (levé)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, před 3 dny jsem dostala antibiotika (3 denní), napsal mi je obvodní lékař. Z důvodu začínající angíny. Dobrala jsem je, ale teď (dnes) cítím tlak a píchaní v ledvině, nevím, čím to může být. Ale není to jediné, bolí mě i kolena, navíc mě trápí můj výtok, nemám ho týden ale i dva. Momentálně jsme dostala menstruaci, což problém není, ale předtím mám i dva týdny výtok. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, důvod Vašich obtíží není možné na dálku jasně určit, pokud ale bolesti v oblasti beder a kolen přetrvávají, poraďte se s lékařem. U angíny někdy může dojít k tomu, že bakterie (streptokoky) proniknou do krve a zde reagují s imunitním systémem, což má za následek, že ten pak napadá tkáně vlastního těla. K vyloučení této reakce se zjišťují tzv. ASLO protilátky. Výtok může souviset s užíváním antibiotik (i když podle toho, co píšete, jste jej měla už předtím), po dobrání antibiotik je vhodné užívat preventivně probiotika (přípravky s bakteriemi kyseliny mléčné, které jsou důležité pro udržení rovnováhy v pochvě - můžete si je koupit buď ve formě tablet nebo jako vaginální tabletky. Navíc pravidelný výtok před menstruací může znamenat kvasinkovou infekci, kterou je třeba přeléčit tzv. antimykotiky (ve formě vaginálních globulí anebo krému). Pokud by problémy přetrvávaly, poraďte se s gynekologem.

MUDr. Hana Králová
MUDr. Hana Králová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Interní oddělení Klinik Kösching

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: