Tmavá kůže

Vážená paní doktorko, již několik let, asi od puberty mám tmavší kůži v oblasti podpaží a tříšel a začlo mi to vadit. V tříslech a níže je to výraznější, v podpaží to zas tak výrazné není. Chtěla bych se zeptat, zda to jde něčím odstranit, například nějakým bělícím krémem nebo podobně a čím je to způsobeno?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může se jednat o pigmentové změny, které jsou nejčastěji způsobeny hormonálními změnami nebo kožními infekcemi. Někdy zbarvení podporuje užívání hormonální antikoncepce. Bylo by vhodné navštívit kožního lékaře, který Vás vyšetří. Bělící krémy zkusit můžete, ale nemusejí být účinné. Zkonzultujte svůj stav s lékařem, který řekne zda se jedná jen o kosmetický problém nebo něco jiného, LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: