Tmavá moč

Dobry den! v poslednej dobe pri moceni mavam pomerne tmavu moc (tmavozlta az nahnedla). Beriem prasky Orfiril 2000mg (liecim sa na borderline poruchu osobnosti) denne a k tomu tablety Lagosa 3*2 denne. Pijem alkohol pomerne casto, niekedy aj dost vela, avsak posledne dni som nepil az na jedno pivo vobec nic. Snazim sa ostat hydratovany a vela pit ale pri praci sa niekedy vela potim a citim ze som dost smadny a nemam sa kedy napit. Co moze byt problemom? Je dovod sa obavat? Som totizto momentalne v zahranici, co celu vec do znacnej miery komplikuje

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tmavá moč může opravdu znamenat, že málo pijete , Tělo proto vodu šetří a moč se koncentrovaná a tmavá . Nejprve tedy doporučuji přestat pít alkohol a denně vypít kolem 2-3 litrů jiné tekutiny voda ,ředěný džus atd ( do toho se nepočítá káva čaj , ty jsou močopudné ) . Pokud i přes to zůstane moč tmavá, pak doporučuji navštívit lékaře k vyloučení závažnějších poruch včetně vyloučení špatné funkce jater . Přeji brzké vyřešení obtíží.

MUDr. Vratislava Kovářová
MUDr. Vratislava Kovářová

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Fresenius Medical Care - Dialyzační středisko Mělník

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: