Tmavě červený flíček na genitáliích

Dobrý večer, už dva roky jsem sledována po léčbě syfilis. Asi před měsícem se mi na genitáliích objevil tmavě červený flíček o průměru cca 2 mm. Vůbec se nemění a ani nijak nevystupuje na povrch, nesvědí ani nebolí. Dal by se přirovnat například k malé načervenalé pize. Od léčby v roce 2008 jsem neměla pohlavní styk, pouze orální sex a prstování, kdy partner uspokojoval pouze mně. Mám obavy, zda by nemohlo jít znovu o nakažení syfilis. Podle toho, co jsem si o syfilis na internetu přečetla mi to nepřipadá moc pravděpodoné. Nemohlo by jít například o nějakou pigmentovou skvrnu? Předem Vám velice děkuji za jakoukoliv odpověď. I.I.

Odpověď odborníka:

Dobrý den! Přesto, že jste neměla přímo vaginální pohlavní styk, bych vám doporučovala navštívit venerologii. Takto na dálku bez možnosti vás vidět se můžu o příčině vašeho problému opravdu jen dohadovat.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: