Tmavě hnědé výtoky

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, vždy před menstruací cca 4-5 dnů mám hnědé výtoky, naštěstí nejsou tak silné, ale jsou. Beru antikoncepci Katya a před měsícem jsem byla na pravidelné kontrole a nic nebylo zjištěno. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud se tento hnědý výtok (hnědý = trocha krve) opakuje pravidelně, tak bych asi navrhl změnu atk za jiný preparát - jiné složení hormonů. domluvte se se svým gynekologem , ten vás zná nejlépe.

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x