Tonsilectomie

Dobrý den,je mi 32 let.před měsícem a půl,jsem byla na vyndání mandlí.Bohužel jsem ztratila chuť,nevím vůbec co jím.Můj lékař tvrdí,že se jedná o vzácnou pooperační komplikaci.Dostala jsem na to MILGAMU a AESCIN-TEVA,nyní beru SYNTOSTIGMIN,zatím bez známek zlepšení.Ráda bych věděla jesli při zákroku nemohli něco pokazit,byla jsem v celkové narkoze.Děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, to se nedá tak vyjádřit, narkosa jako taková může mít negativní důsledky jakéhokoli druhu, ale poškození chuti patří mezi opravdu spíše velmi raritní. Vzhledem k tomu, že chutové bunky jsou rozprostřeny po celém jazyku, nemohli lékaři něco poškodit operací (operuje se jinde),s píše jde o vaši reakci na druh narkosy, která se nikdy nedá předvídat.b Budte trpělivá, řekla bych, že se vám chut po čase vrátí a nebo navštivte i lékaře alternativních holistických směrů (homeopatie nebo čínská medicína), kteří by mohli na problém nahlédnout energeticky a pomoci vám. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: