Toxická dávka quetiapinu

Dobrý den, ráda bych se Vás zeptala, jestli při dávce 34 000 mg quetiapinu může dojít k otravě s následkem smrti, nebo jen k poškození některých vnitřních orgánů, či dokonce k přežití bez následků? I když chápu, že to také závisí na rychlosti záchrány. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Existují dokumentované případy otravy quetiapinem v dávce až 30 g, které otrávení přežili bez následků. Nicméně jde o závažný stav, který vyžaduje okamžité přijetí do nemocnice. Z komplikací hrozí především poruchy činnosti srdce, jater a nervové příznaky.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: