Trávící obtíže

Dobrý den, asi rok a půl trpím plynatostí a nějaký čas i zácpou, dříve jsem mívala také pocity na zvracení ty už ustaly. Po půl roce, kdy jsem trpěla plynatostí se k tomu přidalo i extrémní vypadávání vlasů (asi 300 ks při mytí), všechno trvá dodnes, ale nutno dodat, že se to trochu zlepšilo, jak vlasy tak i plynatost a to bez jakýchkoliv probiotik, léčiv a tak dále. Ale stejně je to stále nepříjemné a proto jsem před dvěma měsíci navštívila svého lékaře, který mi dal probiotika a espumisan, pomáhají mi, ale jakmile si zapomenu vzít tobolku, plynatost je zpět. A tak se ptám, jestli bych měla navštívit gastroentriologa? A také především se chci zeptat na Váš názor, zdali si myslíte, že může být výpadek vlasů zapříčiněn těmito dlouhodobými obtížemi? Všechny ostatní testy(krevní,štítná, hormony jsou v pořádku) Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, souvislost zvýšeného vypadávání vlasů s případným onemocněním zažívacího traktu nelze zcela vyloučit. Gastroenterologické vyšetření považuji za vhodné.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: