Trávící problémy

Dobrý den. Mám problémy s žaludkem a střevy,zdá se mi jakoby mi žaludek moc dobře netrávil,stále pociťuji v jicnu šťávy a je mi na zvracení,pokaždé si jen malo odřihnu ale to je vše.Dále jsme měl bolesti břicha,průjem.Břicho mam nafouklé a příjde mi plné vody,když se pohybuju citím i slyším šplouchání. Byl mi předepsán Helicid a Černý čaj..Dolečuji i chřipku a užívám léky:Cotrimoxazol,Clarinase,Sinupret forte....Co byste mi doporučila mohla by to bát nějáka porcuha nebo je to z těch léků. Díky za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, obtíže mohou být způsobeny poruchou složení střevních bakterií při používání antibiotik. Doporučil bych vám preparáty s Laktobacilem (k dostání v lékárně). Pokud budou obtíže přetrvávat i po chřipce, bylo by ke zvážení gastroenterologické vyšetření

MUDr. David Hoskovec
MUDr. David Hoskovec

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: VFN, I. Chirurgická klinika, 1. LF UK Praha, Privátní praxe Lékařský dům

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x