Triquilar

Dobrý den, mám problém s menstruací. Vysadila jsem antikoncepci na 10 měsíců a poté ji opět nasadila. Po každém nasazení antikoncepce mi lékař řekl, že první den menstruace si mám antikoncepci nasadit tak jsem to udělala úplně stejně i ted. Jenže menstruuji už 14 dní a mám stále menstruační bolesti. Je to normální? Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

V pořádku to rozhodně není,je potřeba gynekologická kontrola k objasnění příčiny krvácení, neotálejte,jsou to zbytečné krevní ztráty. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x