Trnuti nohy po operaci

jsem 10 dni po operaci menisku po teto době mě neustale trne v nohou mam totiž křečove žily mam strach z trombozy čim se mam lečit nebo navštivit lekaře?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lidko! Navštivte lékaře. Podle závažnosti křečových žil může být na místě sledování, bandáže nebo i léčba pomocí ředění krve, ať už injekcemi nebo warfarinem apod.

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x