Tromboza

Měla jsem ošklivý pád a tím dost vzniklých modrin na nohou. Trombozu jsem již měla v roce 2011 po operaci kolene. Lecenou warfarinem . HA neuzivam. Jé mozne mít z modrin znovu trombozu? Tupou bolest v lytku a ii ve stehne cítím . Děkuji za odpoved .

Odpověď odborníka:

Pokud už warfarin neužíváte, může po zhmoždění měkkých tkání končetin vzniknout trombóza. Doporučuji navštívit praktického lékaře pro nasazení preventivní léčby. Lokální i perorální (tedy vnitřně). Lokálně je vhodný Lioton gel 3xd. Další léčbu a ev. sonografické vyšetření žil je nutno konzultovat s lékařem. Doporučuji co nejdříve.
MUDr. Dagmar Doležalová

MUDr. Dagmar Doležalová
MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé, Centrum ambulantní gynekologie a primární péče, Brno

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: