Tuhá stolice

Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli je možné, že Warfarin 5 mg ovlivní konzistenci stolice. mám stále stejné složení stravy a dostatečně piji, ale po nehodě jsem dostal na nohu sádru, následovala trombóza a plicní embolie. Nastoupil Warafarin a problémy se stolicí a dnes mám bolestivou defekaci, stopy krve na papíru a čeká mne kolonoskop. vyšetření. Mám problém i se zapravením čípku. Potřebuji, prosím, co nejobjektivnější odpověď, abych mohl posoudit, jestli nárokovat u viníka kompenzaci. Předem děkuji a přeji pěkný den. Klepsa.

Odpověď odborníka:

Nesetkáváme se s poruchami stolice při užívání Warfarinu. Dávkování Warfarinu se řídí podle Quickova testu a drobná krvácení se mohou objevit. Medikaci je potom třeba uprtavit, snížit. Může se jednat, ale i o souběh 2 potíží, současný výskyt hemorhoidů. Je proto zhodnotit jak dávkování Warfarinu tak i vyšetřit řitní notvor a konečník.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x