Tvorba modřin na rukou a na nohou

Je mi 41 let a pozoruji,ze občas se mi objeví na kůži (ruka,noha) modrina. Nevím zda se někde bouchnu nebo jen tak? Mám sklon k tromboze a beru léky na redeni krve. Na kontrolu krve na hematologii chodím jednou za rok. Myslize,ze by to mohlo být způsobeno tím,ze by se to třeba zhorsilo? Nebo těmi léky? Nebo by to mohlo být něčím jiným? Prosím o radu. Těch modrin není si myslím moc. Třeba 2 nebo tak. Co zpozoruji. Pak vymizí a vydim někde jinde. Nebo nějakými vitamíny,ze mi chybí? Jaká by mohla být příčina? A kam bych popřípadě měla zajít se vyšetřit? Byla jsem na hematologii někdy v dubnu myslím a ještě na preventivní asi v březnu. Na váze myslím neubývám a chut k jídlu mám. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Jitko, pokud berete léky na ředění krve, tvorba modřin bude pravděpodobně souviset s Vaší léčbou. Doporučuji Vám nechat si zkontrolovat krevní srážlivost bud cestou praktického lékaře nebo přímo v hematologické ambulanci, kde jste sledována. Modřiny mohou vznikat také při vrozeném oslabení cévní stěny. V takovém případě by Vám mohl pomoci Ascorutin 3xdenně 1 tbl. Přeji pěkný večer.

MUDr. Markéta Pražáková, Ph.D.
MUDr. Markéta Pražáková, Ph.D.

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka, Kralupy nad Vltavou

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: