Účinek antikoncepce

Dobrý den, po půl roce jsem se rozhodla nasadit novou HA - Artizii. Menstruace se měla dostavitv kolem 10.3.. Již dne 8.3. se objevilo špinění a tak jsem večer nasadila první prášek, menstruace se pak již nedostavila. Může to být způsobeno tím, že HA byla nasazena špatně? Snížil se účinek HA, nevím zda jsem během prvního platíčka chráněná nebo bych měla použít i jinou ochranu. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, hormonální antikoncepce akutně nezastaví již rozbíhající se menstruaci. Pokud důvodem nedostavení se menstruace není těhotenství, užívejte antikoncepci nadále. Během prvního cyklu se navíc chraňte kondomem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: