Účinky antikoncepce po vysazení

Dobrý den, mám na Vás takový zvláštní dotaz. Zajímalo by mě, za jak dlouho po vysazení hormonální antikoncepce odezní negativní účinky v případě, že ženě tato antikoncepce nesedí? Po antikoncepci jsem začala přibíhat, teď ji budu vysazovat. Četla jsem ale, že může trvat až rok, než se tělo od hormonů zcela odprostí. Jaký je Vás názor? Děkuji Vám za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, cyklus se vrací do normálu hned po vysazení antikoncepce.rok se dává tělo do pořádku po těhotenství, ale ne po antikoncepci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x