Účinnost ha

  • Dotaz od: Charvátová
  • Publikováno: 17.8.2011
  • uLékaře.cz

Dobrý den, mám takový dotaz: po sedmidenní pauze jsem po 3. účinném prášku (1. týden v cyklu) asi zhruba do hodiny zvracela..nebyl to nějak veliky "obsah" jen trochu štávy..následujicí dva dny jsem si vzala normálně prášky a měla nechráněnný pohlavní styk..Mám se obávat? Jaké je riziko?? Moc děkuji za odpověď Odpověď odborníka: dobrý den, riziko otěhotnění je malé, ikdyž je důležité,jakou berete antikoncepci. OPOVĚĎ: Děkuji za odpověď, beru Chloe. Jak to s tim souvisi jakou antikoncepci beru? A přítel se ještě "udělal" mimo..vim, že se na to nedá spoléhat..ale myslíte, že tim se to riziko ještě sniži?

Odpověď odborníka:

dobrý den, odpovídala jsem Vám včera, riziko je opravdu malé.na vašem místě bych strach úplně neměla, pokud jste si nejistá, užívejte bariérovou ochranu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x