Ucinost leku

Dobry den od utery mam antibiotika Klacid a mam po nem bilej jazyk je normalni po antibiotikach mit bilej jazyk nekdo mi rikal ze to jsou nezadouci ucinky.

Odpověď odborníka:

Antibiotika narušují přirozenou mikrobiální flóru, tzn. ke vzniku bílého povlaku (přemnožení kvasinek) dochází běžně. Doporučuji jíst denně bílý jogurt a zakoupit si stěrku na jazyk (např. drogerie DM nebo Rossmann - cca 20-30 Kč), vyplachovat ústa ústní vodou bez alkoholu.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti hlavy: poznejte jejich příčinu, (nejen) kvůli léčbě
Roztroušená sklerosa
Články: Roztroušená sklerosa
Roztroušená sklerosa je...
Poznejte sami, že se s vašimi játry něco děje
Články: Poznejte sami, že se s vašimi játry něco děje
Bolí vás často břicho a na...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Předoperační vyšetření
Články: Předoperační vyšetření
Předoperační vyšetření je...
Patní ostruha
Články: Patní ostruha
Počet lidí sužovaných...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: