Ucpávání potních žláz

Dobrý den, je mi 47 a od vojny sem měl občas nějakého nežida,asi před rokem se to zhoršilo.Pod pažím se dělají boláky že se to nedá vydržet, dlouho se to hojí, furt se to vrací a vytéká hnis, tak se léčím na kožním.Paní primářka, po antibiotikách které nepomohli mi napsala Curacné 20 mg 2 krát 1tabletu,jsem řidič a dělám noční směny.V letáku píšou že se může v noci zhoršit zrak.Mám strach ty léky užívat ale chtěl bych se těch problémů zbavit. díky Jirka

Odpověď odborníka:

Bohužel, ve vašem případě jiná léčba než tato nebude mít dostatečný efekt. Možná by bylo vhodné doplnit oční vyšetření. Pokud budete mít pocit horší ostrosti vidění, budou se muset léky vysadit. Ale u svých pacientů jsem se s tímto nežádoucím účinkem zatím nesetkala.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: