Ujasnění veci

Dobrý den, chci se jen ujistit v některých věcech. Když žena bere antikoncepci, dostává menstruaci pravidelne(je to dávkou hormonů ). Když ale otěhotní i přes antikoncepci (její chyba v braní pilulek, předpokládám že to jinak nejde ) jak je to pak s menstruaci ? Přijde opět v dany termín ? Nebo je to jen špinění, ktere nemá s menstruaci nic společného.

Odpověď odborníka:

dobrý den, obvykle se menstruace nedostaví, ale může slabě špinit i normálně krvácet(to je vyjímka, ale v medicíně není nic na 100%:)). Spíše menses nedostane.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Roste vám pupík? Možná máte kýlu!
Články: Roste vám pupík? Možná máte kýlu!
Pupeční kýla se často...
Vysoký nitrooční tlak nemusí znamenat zelený zákal
Články: Vysoký nitrooční tlak nemusí znamenat zelený zákal
Přestože vysoký nitrooční...
Netrpíte alergickou vaskulitidou?
Články: Netrpíte alergickou vaskulitidou?
Jde o skupinu onemocnění...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: