Ukapávání moči

Dobrý Den když jsem byl mladší podstoupil jsem operaci předkožky (fimoza), bez komplikací a následků a ve 20 jsem skončil v nemocnici kde mi zavedli katetr do uretry (delali výplach mechyre ) od te doby a je to asi už cca 3roky mám potíže po vymočení po chvilce i přes veškerou snahu vymasírování a vytlačení mi při pohybu či sedu po WC ukapavá moč a mám fleky na spodním prádle což je velmi pro mě nepříjemné a stresující . Při mém pátrání internetem sem docílil že se jedná o poranení močove trubice zavedením chybne katetru či vznik striktury.. bohužel nevím a na urlogii sem byl asi 4. kdy jsem to vzdal neboť doktorka na mě působila , že si neví rady...

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejpravděpodobnější příčiny jsou zánět, zúžení nebo vyklenutí močové trubice nebo zvětšená prostata. Vyšetří se to rozborem moči, ultrazvukem a RTG nebo kamerou do močové trubice.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: