Ukončení menstruace

Dobrý den..Ve středu jsem jako vždy vysadila antikoncepci (beru Vreya)..Bohužel mě začala otravovat-je příliš silná a já mám deprese a hlavně se kvůli tomu s přítelem hádám.Normálně beru pilulku zase až ve čtvrtek,ale zkusila jsem ji vzít už v úterý a vzala ji i ve středu.Myslela jsem,že to krvácení zastaví,ale právě že ne.Není tak silné ale pořád je střední =( Jak můžu ukončit menstruaci?Je už čtvrtek a stále nic!Také se chci zeptat jestli mi může ublížit toto rozhození a zda je pak možné vynechat na déle a spravit cyklus zase od čtvrtka? Prosím zničí mi to vztah...děkuji za odpověď!

Odpověď odborníka:

Jestli vás otravuje užívání antikoncepce, tak se divím, proč ji berete? Změnou užívání tablet jste si způsobila hormonální nerovnováhu a to vede k pokračování krvácení či špinění. Doporučuji tablety zcela vysadit, bez ohledu na to, jakou/kolikátou/ tabletu nyní berete. Hormonální systém se upraví sám. Počkejte na další normální menses a pak ev. můžete tablety znovu začít užívat od začátku, nebo ne, jak budete chtít.

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: