Únava

dobrý den,chtěla jsem se zeptat,mám vysoký TK ale nyní jsem na medikaci Agen 5 a v poslední době po porodu/6.měs/se stále cítím unavená,otékajími nohy večer a trochu pobolívá v levým bedru....někdy mi brní i končetiny,že si musím lehnout,je to normální? jinak jsem v pohodě,děkuji a přejipěkný den

Odpověď odborníka:

Bolesti v zádech a otoky dolních končetin by mohly souviset s onemocněním ledvin. Bolesti zad ale mohou být také tzv. od páteře, jistě hodně nosíte dítě a páteř i žilní systém dolních končetin je přetěžovaný. Dolní končetiny mohou brnět při onemocnění bederní páteře, nebo při nedostatku hořčíku či při různých neurologických chorobách. Navštivte praktického lékaře, příp. ortopeda, aby byla provedena potřebná vyšetření.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: