Únava

Jsem 24 lety muz a v poslednim pulroce se citim velice nevykonny, nemohu se soustredit, bez energie i sexualni apetence. Praktik me odebral krev na hormonalni vysetreni kde mi vysel nizky testosteron a progesteron. Co mam ted delat? Souvisi muj stav s hormony? Dekuji. Viz foto

Odpověď odborníka:

Hezký den Pavle, Progesteron je ženský hormon, který je dobře, že máte téměř nulovou hodnotu, Testosteron je hormon mužský, ale u vás se domnívám, že sice je mírně snížený, ale o patologickou hodnotu se jistě nejedná a nemyslím si ani, že to je příčina Vašich obtíží. Dále Vám Vám praktik nabral jaterní testy, soudím, že se obával, zda nemáte Infekční Monenukleozu, která by také mohla být příčinou únavy, ale jaterní testy máte zcela v normě, čili o tuto příčinu únavy se také nejedná.
Zkuste se prosím zamyslet nad Vašim životním stylem, životním tempem, zda nejste v poslední době příliš ve stresu, neprožíváte náročné období v práci, doma, spíte dobře, máte chut k jídlu? Cítíte se spokojen se svým životem, trpíte někdy pocity deprese? Prodělal jste v posledním půl roce nějakou infekční chorobu, či jste měl klíště? Doporučím Vám změřit se nyní na Váš životní styl, nestresovat se, věnujte se sám sobě, jezte kvalitní potraviny se zaměřením na zeleninu, ovoce a ryby, pijte dostatek tekutin, chodte sportovat, do přírody, pro zlepšení stavu zkuste Wobenzym, hodně odpočívejte, dopřejte si relaxační dovolenou. S pozdravem a přáním brzkého zlepšení stavu, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: