Unava

Dobrý den paní Doktorko.Prosím poradte mi.Léčím se na úzkosti ,beru apo cital 1-0-0 a deniban 0-0-1.Vše ok ale nevím co dělat s mojí unavou.Ráno po probuzení se cítím jako bych měl jít teprve spát,jsem strašně unavený nemohu se přemoct vstát z postele.Můj pan doktor psychiatr mi sdělil,že práškama co beru to není.Můžete mi prosím poradit čím to je a jak s tím dál?Děkuji mockrát.Kubečka Jiří.Jinak pěkné svátky a vše nej do nového roku.

Odpověď odborníka:

Moc Vám děkuji.Úzkost sama značně vyčerpává organismus,jistě se podílí na Vašich pocitech únavy.Svou roli může hrát také případné snížení krevního tlaku..Pokuste se dokázat ráno v klidu posnídat,případně se trochu protáhnout,zacvičit si,nebo alespoň zvolte rychlou chůzi na cestu do práce..Citalopram/Apo-cital/můžete užívat kdykoliv během dne,zkuste přesunout aplikaci na poledne či odpoledne.Věřím,že se zlepšením psychického stavu se Vám bude vracet i tělesná pohoda!

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: