Únava

Dobrý den, chtěla jsem se zepta. Můj 7 letý syn bral od narození do 6,5 roku Euthyrox na subklinickou hypotherosu (snad to píši správně) před půl rokem mu ho vysadily, že jsou krevní testy v pořádku a nemusí ho brát. Ale od té doby nastalaly jiné problémy ale tím hlavním je únava. Prostě je stále unavený a všechno ho bolí. Každý den již od 16.00 hodin leží a není schopný nic dělat, ani si hrát a dokonce ani jíst. Chci se tedy zeptat, zde to může souviset s odebráním již výše zmíněného léku. Na kontrolní krevní testy jdeme cca. za měsíc. Jsem zoufalá, vždy byl naopak velice aktivní a dostat ho do postele bylo umění a teď jen polehává. Prosím o radu a pomoc. Děkuji. Iveta.

Odpověď odborníka:

Únava by mohla skutečně souviset s prudkým snížením hladin hormonů štítné žlázy, takže bych určitě doporučila tyto hormony zkontrolovat. Ale jsou i jiné příčiny chronické únavy - některé infekce , chudokrevnost, neurologická onemocnění, takže váš syn by měl být komplexně vyšetřen - nejprve praktickým lékařem a podle výsledků příp. i dalšími specialisty, aby se tyto choroby vyloučily.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: