Únava po citalonu

Dobrý den, lékařka mi nasadila Citalon 20 mg na deprese, předtím jsem brala 10mg. Mám pocit že jsem po té 20mg ospalá, beru ráno po snídani a celé dopoledne se mi zavírají oči a necítím žádné zlepšení, kdežto po 10 jsem se cítila lépe. Je možné že je 20mg pro mě předávkování a proto jsem ospalá? děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den- díky za důvěru. Dávkování každého léku je individuální, lékař se samozřejmě snaží dodržovat doporučení vycházející z obecnějších pravidel- pro antidepresivní efekt citalopramu se zpravidla snažíme "dotitrovat" k 20mg, u některých pacientů jsou podávány i dávky vyšší. Za nejvhodnější postup bych považovala konsultaci s předepisující lékařkou, která Vás zná a v zásadě je za vedení medikace zodpovědná. Někdy pomůže přesun podávání léku na večerní období, někdy se lék ponechá v nižší snášené dávce a terapie je modifikována např. kombinací s dalším lékem.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x