Únava, studené končetiny

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat na Vaši radu. Před rokem jsem začala přibírat a během 3 měsíců jsem přibrala skoro 10 kg (na endokrinologii mi však žádný problém nenašli). Stále sportuji, jím stejně a ani při změně jídelníčku se mi váha nedaří snížit. Další, co mě trápí, je únava, často se mi točí hlava nebo po fyzické aktivitě se mi třesou ruce. Ještě bych chtěla dodat, že mám stále studené ruce i nohy (a to i v létě), ale tváře mi lehce zčervenají. Myslíte, si že tyto příznaky mohou spolu souviset? Na jakého odborníka bych se měla popřípadě obrátit? Velmi děkuji za odpověď. S pozdravem Grűnová PS: již dva roky užívám HA Yadine, vážím 73 kg a měřím 176 cm

Odpověď odborníka:

Dobrý den Nikol! Vzhledem k únavě bych doporučovala navštívit vašeho praktického lékaře a nechat se celkově vyšetřit, včetně krevních odběrů. Dále bych váš váhový přírůstek zkonzultovala s vaším gynekologem, s ohledem na možný vliv hormonální antikoncepce.

MUDr. Petra Řeháčková
MUDr. Petra Řeháčková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: