Ústní koutky

Řadu měsíců mě trápí zanícené ústní koutky, přestože dlouhodobě užívám vitamíny řady B. Poraďte prosím, co s tím dělat?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zanícené ústní koutky jsou nejačstěji způsobeny nedostatečnou hygienou a malým příjmem vitamínů B a C. Pokud ale všechny tyto faktory můžete vyloučit, doporučoval bych konzultaci u lékaře, je totiž možné, že jsou vaše obtíže způsobeny např. nějakou infekcí. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x